Thursday, February 13, 2014

Artık Üretimleri Hayalimde Yapıyorum :))


Niye böyle oldum bilmem...

Bir üşengeçlik... ya da yorgunluk... ya da tembellik....

Ya da nekahat dönemi rehaveti...

Bahanesi bol işte :))

Sabahtan ev işleri... Öğlen yemek...

Hemen sonrası yatağa uzanıp kitap okuma...

Bir müddet sonra hayalimden üretim yapmaya başlıyorum, mesela aldığım maskeler boyanıp süsleniyor, bodrumda başladığım iki proje var, hastalık çıkınca yarım kalmıştı, şimdi de bodrumda çalışmam yasak, onları bitiriyorum kafamda :))

Aslında kitap okumayı da özlüyordum ya... İyi oluyor böyle...

Bir kitap daha bitti böylece ...


artik uretimleri hayalimde yapiyorum 1
Okurken birara oldukça dağıldı gibi herşey, ama sonunda pek bi güzel toparlandı gene...

Maeve Binchy'nin romanlarını seviyorum... Yaşam dolu, yaşam dersleri dolu... Keşke böyle yazarlar ölümsüz olsa değil mi....

Şimdi tv karşısı örgü zamanı :)

artik uretimleri hayalimde yapiyorum 2

No comments:

Post a Comment