Sunday, January 12, 2014

nar çiçeği namaz başörtüsü örnekleri

Selam sevgili web sitesi okurlarimiz. Simdiki yayinimiz nar çiçeği namaz başörtüsü örnekleri.


nar cicegi namaz basortusu ornekleri 1


 şu kumaşın güzelliğine  bakın ya huu:)bundan bir de fistanım olmalı...


nar cicegi namaz basortusu ornekleri 2


bir kumaşı çok beğendiysem, onu bir kılığa sokmadan uyuyamıyorum:)ilk etapta clutch tarzında bir çanta oldu ama ilerleyen zamanlarda farklı modeller de deneyeceğim onunla...


nar cicegi namaz basortusu ornekleri 3



nar cicegi namaz basortusu ornekleri 4


asimetrik kapak olayına dikkat buyurunuz... kapaktaki  çiçekler hakiki deri parçalarına çizildi kesildi  monte edildi...hoç sonradan neden nar çiçeği yapmadım diye hayıflandıysam da bir başka sefere artık:)


nar cicegi namaz basortusu ornekleri 5


astar uyumu çok önemsediğim bir detay.. astara da kumaş kadar kalbi yakınlık ve sevgi duymalıyım..olmazsa oldurana dek arıyorum:)


nar cicegi namaz basortusu ornekleri 6


eveeet geldik sahte zülüfer görüntülerine:) hakiki zülüfer hala yok ortalarda...sahtesiyle idare edeceğiz artık bi zaman daha:)


nar cicegi namaz basortusu ornekleri 7


taze taze boğaz...bu sabah pek sis vardı boğazın üzerinde...istanbul hasreti çekenlere bir nebzecik olsun moral  olsun istedim...


nar cicegi namaz basortusu ornekleri 8


 köklensinler diye şişeye koymuştum...unutulunca durum içinden çıkılamaz bir hale dönüşmüş:)burda versinler artık menekşelerini ne yapalım:)


nar cicegi namaz basortusu ornekleri 9
 hep merak eder dururdum bu rahibe işlerini nasıl bir sabırla yapıyor yakıştırıyorlar diye...onların da fabrikasyonu varmış meğer:)bu gün de bunu öğrendim..hani şu cottage sayfalarında görüp dururuz bembeyaz örtülere iliştirilmiş bembeyaz danteller .. vs vs...ümraniyeden aldım da geldim bunları..biz de yapabiliriz gaari:)


nar cicegi namaz basortusu ornekleri 10



Bu konu ile alakali daha fazla bilgi gorebileceginiz onerdigimiz bir sayfa : iğne oyası namaz başörtüsü

No comments:

Post a Comment