Monday, April 21, 2014

Pınar Hanımın Gardırobu Yaza Hazır Bölüm 1 (Tulum ve Pijama Altları)





Önce toplu görünüşle yazı dizimize merhaba diyelim :) Pınar için epeyce elbise dikip stokladım ama aklım hala yeni elbiseler dikmekte :) Sarı- Siyah puantiyeli olan doğum günü elbisesiydi yazısı burada tık tık..



 Açılışı en son diktiğimle yapmak istedim. Bayıldım resmen bu kalıba. Aklımda ne zamandır bir tulum dikmek vardı. Kalıp arayışı içindeyken Burda 2014 mart sayısında bu modeli gördüm. Ay sonuna doğru gidip aldım dergiyi. Çünkü evde 50 civarında dergi var ve bir süre sonra artık modellerin ufak değişikliklerle tekrar yayınlandıklarının farkına varıyorsun :) Aklımı çelen bir model olmadıkça yeni dergi almıyorum. Birde nisan sayısını aldım çünkü orada da harika bir bahçivan pantolon var çocuklar için...Dikmek isteyen olursa beraber dikelim derim :)

Neyse efendim, düğme dikmeye sabır getiremeden fotoğraflarını çektim. Cep detaylarını gereksiz gördüğüm için atlıyordum hep ama bu modelde herşeye sadık kalarak 4 cep çalıştım. İki yanda iki arkada.







 Modelin aslı budur. Sadece bacak boyunu uzattım 4 cm. kadar. Gözüme çok kısa geldi çünkü. Yaka, kol ve bacak kısmında da koton biye kullandım. Aman Allah'ım ne pratik birşeymiş bu koton biye. Anneciğim Eminönü'nden alıp getirmişti.



 Bunlarda pratik kesilen pijama altları. Angry Birds'lü olan Ahmet'in takımından artan kumaştan. Diğeri de o kadarcık bir parçaydı , dantel ve fiyonkla süsledim.



Beyaz penye ile astarladım bunu birazcık kalın olsun sıcak tutsun diye. Malum havalar daha yaz moduna geçmedi daha :)

No comments:

Post a Comment